sorgulama

İnsanların sadece dertleri olduğunda konuştuğu biri olmaktan yoruldum... Benim nasıl olduğumu gerçekten merak edip soran insanlar olduğuna inanmadığım anlar oluyordu ve son zamanlarda daha sıklaşmaya başladı bu anlar... Bugün kimseye laf atmamaya karar verdim... Telefondan ya da internetten.. Unuttuğum birşey vardı sanırım 8 mart olması....
Babam bile arayıp kadınlar gününü (o itiraz ettiğimde 'daha kibarını söylüyorum' diyerek bayanlar günümü kutlamıştı. o da neydi acaba).

Onun dışında kimseyle direkt irtibata geçemedim.. Öğlen saatlerinde bir kaç gündür sürekli derdini konuştuğumuz arkadaşımın nasılsın mesajıyla ve konusunu hiç açmadığı derdi ile belkide onun hakkında bu sorgulama yanlıştı derken 2 dk önce 'yoruldum ben kendimi bile anlamaya çalışmıyorm artk' cümlesine karşılık olarak 'boşverr ya' sözünü işitince pekte haksız olmadığımı bir kez daha gördüm..

Aslında kendimi daha güçlü hissettiğim dönemlerde bırak insanlar böle mutlu olsun sende birileriyle konuşuyorum diye kendini kandır, en azından mutlu oluyorsun diyorum. Ama belirttim ya daha güçlü olduğum dönemlerde!!!... Bu aralar hiçte güçlü değilim... İnsanları dahası kendimi sorguluyorum...

2 yorum:

  1. Seni anlıyorum. Bu yüzden de kendime çok kızıyorum. Aynı şeyleri hissederken seni nasıl gözden kaçırıyorum :( Hiç iyi bir arkadaş olamadım affet beni

    YanıtlaSil
  2. Bundan kurtulmak güçtür.

    İnsanların bencilliğini değiştiremezsiniz zira.

    Onlar yalnız değildir, onlar kendi soruları ile hiç başbaşa kalmamışlardır.

    Siz de sorgulamak zorunda değilsiniz. Yalnızlığınız sizi sorgulamak zorunda bırakmasın. Bazen,nefesinizi dinlemenin bile aklınızı ne denli boşalttığının farkına varın.
    Güçlü olmadığınızı düşünmeyin, yanlış olduğunu biliyorsunuz.

    YanıtlaSil