Tog ile Balıkesir'e yolculuk

Tog için atak mevsimi başlamıştır artık =)
Bir süre önce düşen çağrılara, örgütlenmeler katılımcı adaylarını seçti ve ekiplere yolladı. Atak düzenleyen ekipler tarafından katılımcılar seçildi.
Bende 4 yıldır tog içinde olmama rağmen ilk kez bir atağa katılma fırsatı buldum bu sene... İkinci vizelere denk gelmesi sebebiyle daha önce hiç uymamıştı tarihler ki zorla uydurdum artık :D Ve yarın yolculuk var... Balıkesir atak beni ve bizi bekler...
İlk sarı anahtarı aldığımda böyle gidiyoruz, okul boyuyoruz falan şeklinde bir tanım yerleşmişti ki aklıma geçen zamanla böyle olmadığını öğrendim her zaman, ama bizim atağımız ilk hayallerim gibi okul da boyayacağız:D
Başka neler olacak bende bilmiyorum süprüz herşey.
O halde neler olduğunu öğrenmek için bir kaç gün geçmesini bekleyeceğiz

1 yorum:

  1. Güle güle git canım güle güle de gel emi :))
    Selam söyle baltog'a ;)

    YanıtlaSil