film ekimi

Zor hava koşullarında nasıl gideceğiz minibüs mü, inelim mi, koşalım mı derken caddede koşan iki kişi ve sırılsıklam olan B.G. ve ben:D saçlarımızdan sular süzülerek girdiğimiz ulaşım için arabanız yoksa uzun bir yolu yürümek dışında şansınız olmayan bir yerde kurulmuş, tuvalet kabinlerinde plazması olan bir ortamda:P maçka cinebonusta film ekiminin ilk filmini izlemeye gittik...

Evet işte film ekimi artık başlamıştı:D iki haftadır derslerine daha hiç gitmemiş ben ise bu hafta artık derslere gitmeliyim deyip malesef az filme katılacağım... Tabiki ilk filme ulaşma güçlüğü dışında bir de bu festivallerin bilet alma olayları var:) Ececik ve Arzu 8.30 da taksimde Atlasta sıraya girmesine rağmen, ben ise ancak 10dan sonra yanlarına gidebildim. ve gittiğimde sıra Atlasın içinden taşmış bayaa bir uzun hale gelmişti. Saat 11de gişe açıldı bizimkiler erken denilecek bir saatte orada olmasına rağmen 12ye kadar işimiz sürdü. Ama sonunda elimizde toplam 45 bilet vardı:D:D:D mutlu son gidilmesi planlanan her filme ön sıralardan bile olsa yer bulunmuştu -lale kart bizi mahvediosun:( - Biz filmlerde ilk 3 sırada ancak yer bulabilirken geri dönüşte uzun bir süre yanımızda etten bir duvar tarzında duran o kadar insanın hayallerinin yıkılacağını bilmek kötüydü... Ama denemeye değer tabiki.

Diyeceğim şu ki belki yer bulamama ihtimaliniz olur ama şansınızı deneyin hala bilet almamış olsanız bile, festivaller kaçmaz;)

2 yorum:

  1. LALEKART sağolsun ya :P

    YanıtlaSil
  2. kızıım lalekart senin sanki, senin 8de o sıraya dikildğini biliyorum ben:D o kendine bilet almayıp bize kullandırmayan arkadaşını da kınıyorum:P

    YanıtlaSil