Karışmak

İnsanları anlayamadığım anlardan birisi daha. Ve bu bir isyan yazısı...
Sen hayatıma gereğinden fazla burunu sokan beni, benim bulunduğum ortamı, yaptığım işi, gittiğim yerleri sorgulayan insan bilhassa oku lütfen!

İçinde bulunduğum bir sürü ortam var, bunlardan birinde seninle tanışmış olmam hayatıma karışabileceğin ya da sorgulayabileceğin anlamına gelmiyor. Bulunduğum bu ortamlardan hayatıma aldığım arkadaşlarım, dostlarım var ama herkesi almak zorunda değilim. Merak ettiğin şeyleri bana sormak yerine bir başkasından öğrenmeye çalışıyorsan büyük ihtimal sende bu almadıklarım arasındasın! Lütfen bende senin hayatında olmayayım ;)

Ve üstüne alınırsın umarım; dedikoducu kişilikteki (aman bu kelimeye dikkat sende olmadığına inancım büyük, sende yeni yeni farkına varmışsın ve söylemekten çekinmez olmuşsun )  insanlar gibi yanlışı söyleyeyim doğrusunu öğrenirim ayağına ikinci kez yatıyorsun benimle ilgili konularda ilkinde tersledim diye şaşırdın, ikincisinde direkt söylemiyorum dolaylı anlarsın diye buraya yazıyorum3. de farklı olur.


 Bunun dışında konuştuğum bir konuyu başka bir yerde anlatan arkadaşlarım, bırakın insanlara anlatacak bir şeylerim olsun. Nasılsa anlatırsın samimiysin diye karar vermeyin benim yerime. Gerçekten anlatacak olsam bile bunun kararını ben verebileyim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder