dürüst insanlarla karşılaşmak dileğiyle

Ne çok karışmak istedim bir insana özgürlüğünü elinden alır gibi ne de çok fazla fikirler söylemek akıl verir gibi.. Sevdim sadece uyarmak istedim ya da iyi bildiğimi söyledim ki onun için onlar içinde iyi bir şeyler olsun... Rüzgar aynı esmiyorsa benim suçum yok başak tohumlarının saplarından ayrılırken toprakla karışmasında.. Ardından gelen yağmurla herşeyin çamur olmasında... Belki çenemi tutamıyor olabilirim ama susmayı denerim rahatsız etmemk için.. Ama şu var rahatsız oluyorsanız içten davranmamı ya da sizi düşünmemi istemiyorsanız uzaklaşırsınız. Sorarım elbet neden uzaklaşıyorsun diye açıkca söyleyin 'sevmiyorum seni' sevildiğimi duymak gibi buna da saygı gösteririm elbet... Dürüstlüktür çünkü bu ve sevgiden çok dürüslüğe ihtiyacı olduğuna inanırım insanların... Dürüst insanlarla karşılaşmak dileğiyle...

1 yorum:

  1. Emin olun, söylediğiniz kadar kolay karşılamayacaksınız "Sevmiyorum Seni" lafını.

    YanıtlaSil