pelinyumiyum:D

beni tanıyanlar bilir biricik çılgın yeğenim pelinsuyumla uğraşmayı pek severim:D onunda çenesi biraz düşük olduğu için yaşına başına bakmadan bana laf yetiştirir. -konuşmaya başladığı günden beri benimle uğraşıyor ya ne bu böle:D - ondan alıntılar yazıp prim yapmaya çalışacağım bende şimdi:D

Mesela bizim milletin garip sevgi anlayışı vardır severken yeme terimini kullanır yerim seni oy ne tatlısın falan gibi:)
Bende yerim seni yerim ablacım diye sevdiğimden hep, kuzucum insanlar böyle seviliyor zannedip hani seni çok seviyorum der gibi 'yerim seni yerim ablacım' deyip sarılmaya başladı :D tabi 3 yaşında çocuk yapınca pek bi sevimli oluyor..

yine daha küçük zamanları ağlıyor bir şeylere kafasını dağıtmaya çalışıyorum oynuyorum falan, o an gayri ihtiyari aslan taklidi yapmışım, çocukları severken karşısında şebek olan çok insan görmüşsünüzdür otobüste orada burada aynı onlar gibi:D Ve beni yıkan soru; 'şimdi neden aslan oldun ki', ne bileyim ya sorguladım cevap bulamadım hım tamam o halde ben bi gideyim diye kaçtım gülerek:D

ee biraz daha büyüdü ve çağımızın çocukları gibi bilgisayarlarla oyalanır hale geldi. Bizde o yaşlarda sokağa çıkar oynardık falan hey gençlik yılları.. :p Neyse annesinin evde olmadığı bir anda bilgisayarı açıp çizgi film izlemek ister, bilgisayar kullanmayı bilmeyen yengeme söyler kızım ben bilmiyorum deyince sende bir şey bilmiyorsun babanne diye o da Pelinsu'dan nasibini alır. Ardından halaya bir telefon edilir hala da dargın 4 yaşındaki çocuğa açma tuşuna bastıktan sonra başlat yazan yere tıkla diyince şalterleri atar ve ben okuma yazma biliyorum sanki diye bir isyankarlık başlar:D

Ardından benim İstanbul'da olduğum dönemlerde özlemimi gidermek adına kameradan konuşmalarım var. Telefonla arayıp hadi internete bağlanında konuşalım dediğimde gelen tepki(O sırada internet bağlantılarında sorun yaşıyorlar); bağlanabilirsek bağlanırız bağlanamazsak bağlanamayız..:P

Vee bomba:p birgün çok konuşmuş olmalıyım ki bizde olduklarından onları geçirmek için aşağıya indim giderken son bir seveyim çabalarındayım konuşuyorum bir sürü tabi, çocuk isyan etti; 'çok konuşan melecikleri hiç sevmem' :D:D:D

vee garibim kuzucum kreşe başlar, annesi yeni işe girer ve pelinsu kreşe başlar. 3-4 yaş arası çocuklardaki genel ben büyüğüm, ablayım abiyim tirplerinde bulunan Pelinsu sabah erkenden uyanmanın vermiş olduğu rahatsızlıkla(sabah 4e kadar falan bizle oturur, uyumamak için kendini oyalar hatta bebekken emeklerken sızıp kalırdı): -ağlamaklı bir ses tonuyla- ama küçücük bebekler okula gitmez ki diye dudak büker ve o an çocuğu okuldan kaçırasım gelir niohaha okul konusunda kötü örneğim sanırım:D

son olarakta; kurban bayramında bizimkilerin kasapların kesimini beğenmeyip kendilierini kestikleri bir kesim aşamasında önce kayunların postlarının içini ilk defa görüp aa krem sürmüşler diye tepki verdikten sonra.. Bizim kuzenlerle içi dışına çıkmak üzere olan zavallı koyun hakkında fen bilgisi öğretmeni olan kuzenin hayvanın organlarıyla ilgili bilgilerini paylaşması, benim ortan orantı saçmalamasıyla vücut oranlarını bulmaya çalışmam, mütercim tercüman olan kuzenin bunları ingilizceye çevirmesi gibi bir kurban parçalama sırasında bizi patlatır; bende bayramlık paralarımla mikroskop alıp mikroplara bakterilere bakacağım zaten :D bizde bayramlık paralarımızla ne kadar lüzümsuz taso, casper dergisi, çikolata falan varsa onları alırdık:D:D:D

1 yorum: