yaşayan kütüphane

Geçen yıl ilk defa yaşayan kütüphaneye giderken şu satırları yazmıştım. Kütüphane beni cezbetti iki gün okuma yapmıştım. derken bu sene bir eğitim çağrısı düştü mail grubumuza ama son anda belirlenen formasyon sınavlarım sebebiyle ben gidemedim yaşayan kütüphane eğitimine. Ama ekibimizden gidenler oldu ve dönüşte biz de kesinlikle Yıldıztog olarak bir yaşayan kütüphane kurmalıyız dedik. böylece başladı çalışmalar. Vee kitap ayalarmaları organizasyon zamanı kararlaştırılması destekçilerin ayarlanması derken ytü bahar festivalinde kütüphanemizi kurduk.


İlk gün 192 okuyucuyla buluştuk ve 111 oturumda 303 okuma gerçekleştirdik.
iki gün toplamında ise 338 kişiye ulaşarak 625 okuma yapıldı...


ön ekibiyle etkinliği duyan, kütüphanecisinden kayıt yaptırıp, kitap kurduyla kitabıyla buluşan, kitap ayraçlarıyla gözgöze gelen, değerlendirme formunu dolduran okuyucularımızla buluşmaktan çok mutluyduk. elimizdeki formları okuyup projeyi gelişitiremey çalışacağız ki önümüzdeki yıl daha güzel bir kütüphanemiz olsun.

Eğer bir kütüphanedir gidiyor nedir bu diyorsanız = budur:)
Buarada daha önce kurulan kütüphanelerin raporlarını da buradan okuyabilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder