Aklımda hep...

Seni seviyorum cümlesindeki gizli özne gibiyim. Seviyorum evet ama gizliyorum sevenin ben olduğunu. Söylememi engelleyen bir şeyler var... Hepside iç çelişkilerim... Sevgi uğruna ne kadar kendi cümlelerimle çeliştim ben. Sadece bir kaç defa gördüğün, ortak bir alanın var mı yok mu bilmediğin bir insanı ne diye seversin? Kim olduğunu bile bilmediğin birini niye takip edersin?  Ve bir sohbet açabilecek konu bile bilmiyorken hakkında ondan veya kendinden nasıl bir konuşma bekliyorsun aranda?


Aşk bozması mı yoksa bu? Aşk tanımını kabul edemediğim için ya da kendi kendime(belkide çevremdekilerin yorumlarıyla harmanlayıp)  yeni bir aşk tanımı oluşturduğum için mi kabullenemiyorum tüm bunları?  Cevap veremiyorum bu sorulara, saçmalamaktan korktuğum için...

2 yorum:

  1. Aşk olayı karmaşık kuzu... Ben her sorgulayışta hem kendimde hem aşk anlayışımda bir şeyler keşfediyor bir şeyleri değiştiriyorum... Ama Nil'in şarkısı cuk olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. değişiklik iyidir ne kadar sürede uyum sağlanır bilinemese de :D Nil'de yazmış işte bana uygun :P pek dinlemem ben bide hatunu ama denk geldi işte:D

    YanıtlaSil