seri katiller

uzun bir süre önce bir sitede fotoğraf albümlerine bakarken 'seri katiller ve sözleri' isimli bir albüme denk gelmiştim. Birkaçı aklımda kalmıştı ki şuan olan bir olaydan dolayı aklıma geldi... Aradım buldum albümü yeniden :D








Sol taraftaki Edmund kemper işlediği cinayetleri  "Sokakta yürüyen güzel bir kız gördüğünde ne düşünürsün? Bir tarafım onunla flört etmeyi, onunla iyi vakit geçirmeyi, diğer tarafım ise kazığa geçirilmiş kafasının nasıl duracağını düşünür." sözleriyle açıklamış...

















"İnsanların dikkatini çekecek ve dünyayı ayağa kaldıracak bir suç işlemek istiyordum." diyen Susan Atkins ise belirttiği gibi dikkat çekmek için bir sürü insanı hayatından etmiş...













Süleyman Aktaş;  "Çivi görünce dayanamıyordum, insanların kafalarına çakmak istiyordum hep" diyen bir seri katil ki kendisi çivici katil olarak biliniyor. Öldürdüğü insanların kafataslarına gözlerine çivi çakan biri...





''KANLI KONTES'' olarak ün yapan ve tairhteki en acımasız kadınlardan biri olarak bilinen Elizabeth Bathory'nin 600den fazla genç kızı öldürerek kanını içtiği çeşitli kaynaklarda yer alıyor. Öldürdüğü kişilerin kanıyla banyo yaptığı şeklinde rivayetlerde de bulunulmuş. Hayatı 'eternal' adlı filme konu olmuş.







Henry Howard ise içindeki kötülükle doğduğunu, katil olmanın önüne geçemediğini bir ozanın kendini engelleyemeyip şarkı söylemesi gibi bir şey benimkisi diye kendini anlatıyor..












Harold Shipman ise bir doktor ve meslek hayatı boyunca fazla morfin vererek 250 kişiyi öldürüyor. Ancak 250kişiye kadar ölümle nasıl mesleğine devam etmesi engellenmemiş ilginç bir durum :S









Birde kendince doğal denge kurmaya çalışan bir amca vardı ki 60 ile 90 yaş arasındakileri öldürüyor sadece çünkü 60 yaş altındakilerin yaşam kalitelerinin düşmesine sebep olduklarına inanıyor nesef alarak bile oksijen tüketiyorlar diye. 90 yaş üstüne dokunmamasının sebebi ise 'zaten kısa süre içinde ölecekler...' onun resmini bulamamış olmaya pek üzüldüm şimdi..

3 yorum:

  1. Bu kadar hastalıklı düşüncelere sahip olabbilmek için ne gibi bir uğraş içindeydiler acaba...

    YanıtlaSil
  2. bir uğraşları var mıydı acaba?? yoksa uğraşsızlıktan böyle işlere mi yöneldiler bilemiyorum... ama bir çoğunun cinayetleriyle alakalı travmaları var..

    YanıtlaSil
  3. inanılmaz ve ürkütücü=S

    YanıtlaSil