kısa kısa

Söylediğin yalan değildi hayallerimi yıkan, bir taneden ne olurdu ki... Ama söylediklerine inanamazdım daha ve yeni hayallerde seni konuşturamazdım.


*******


Ayaklarımızın altında bir çember vardı ve ilerlediğimizi sanarak aynı yerleri yeniden geçiyorduk.
 Ne dönebilecek bir köşe bulduk biz hayatta ne de bir yol sonu geri dönecek.
 Hep deli gibi dolandık durduk.


*******


Şizofren sevgiler diyarı benim gönlüm... Kendim kurdum sözleri; mutlu oldum. Kendim bozdum sözleri; hüzün buldum. Vakti geldi yüzleştim şizofren oldum

1 yorum:

  1. "İnsan taklidi yaptığımız için kurtlar bizi adam sandı." diyor Oğuz Atay Tutunamayanlarda... Yalan olduğunu bile bile hayal kurmaktan vazgeçemeyen kendine hapsolmuş birer şizofrendik biz , insan taklidi yapmamız lazımdı adam yerine konmak için oysa biz beceremedik... Hiçe sayıldık...

    YanıtlaSil