sevinin küçükler:)

               23nisandı takvimin gösterdiği zaman. İçimizdeki çocuk daha büyümediği için bir yerlerde bir kutlama bulmak istedik. Ama ne 9da okulda toplanmamız gerekiyordu o eski günler gibi ne stadyumda zorunlu görevimiz vardı... Peki kutlamadan olur muydu hiç? Tabiki olmaz:) Bizde toparlandık 4yapraklı yonca projesine devam ettiğimiz hastanemize, çocukların yanına gittik.
    
               Bu planlarımızı yaparken, tegv de gönüllülük yapan bir arkadaşımla karşılaştım. Şans bu ya öyle bahsetmeye başladık 23nisan, çocuklar... Birden arkadaşının palyaço kıyafeti olduğunu öğrendim. Bırakır mıyım hiç çocuklara palyaçoyla birlikte gitmek varken:) aldım kıyafetleri düştüm yollara:D Hepimiz bir yerlerde palyaço olduk, ee büyükte olsak çocuklarız biz hala. 
        
               Önce balonlarımızı şişirdik coşkuyla, süsleme yaptık sınıfları süsler gibi, bayraklar donattı her yeri. Sonra palyaço makyajı, kıyafeti düştü halil yollara... çocuklar mı çok eğlendi siz mi dersiniz bilmiyorum açıkcası. Ama biz daha mutlu olduk yüzlerindeki tebessümü görünce..

              o zaman yirrmii üç nisaaaan kutluuu olsuuuun .. sevininnn küçükler övünün büyüükkkler yirrmii üç nisaaan kutluuu olsun:)

               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder