Gala

İnsanın artiz arkadaşları olunca galalara falan katılmaya başlıyor. Önceden bahsettiğim gibi pazar günü, Arzunun ve Çağrının oynadığı devrik şarkısının klibinin galası vardı. Klibi isteyenler buradan izleyebilirler.

Haftasonu ve ben yine kursa gittim artık söylemeye gerke duymuyorum gerçi ama 4gün sabah 8 akşam 10 dışarda koşuşturmacada olmak beni biraz yordu ama hepsi tatlı ve değecek yorgunluklar:) kurs bitti yib toplantısı ve ardından galaaaaaaa:) Tanıdık-tanımadık bir sürü kişi vardı. Ben geç kaldığım için klibin toplu izlenmesine, pasta kesiminie falan yetişemedim malesef:( ama atmosfer güzeldi eğlendim röportajlar, fotoğraf çekimleri tanışmacalar falan derken tadı damağımda kaldı ayrılırken...

Ayrılmaya yakın çekilen bir fotoğrafta ekleyeyim bari:)
(:ayaktakiler oyuncularımız oturanlardan soldan ikinci yönetmenimiz:)

2 yorum:

  1. sağdan üçüncü de bendeniz :) deşifre olayım istedim :p

    YanıtlaSil
  2. sende oynamadan hemen artiz modunda büründün bakıyorum:P artizleri tanıtmıştım halbuki sırf:D

    YanıtlaSil