hayat bizi beklemiyor...

biz ayrı koşuyoruz hayat ayrı... akreple yeljovan kavga ediyor, bizde yollarla sınavlarla... bir final dönemi daha bitti. beklenmedik derslerden kalındı, yüksek beklenen notlar düşük geldi. düşük mü gelir denilenler yüksek falan derken birgün okul bitecek inanıyorum(kısmiyi geçersem:P)  tezimide hazır bugün sunmuşken biteceğine daha bir inanıyorum:)

 Ee ben sınavlarla boğuşurken hayat beni beklemedi kendi seyrinde akmaya devam etti. geçtiğimiz cumartesi yani 5 haziranda 4yapraklı yonca projesinde yaz dönemi için ara verileceğinden bitiş düzenledik. balonlarımızı şişirdik fotoğraflar çektik el emeği çerçevelerimizle onlara bizden hatıra bıraktık:) Ayrıca ufak hediyeler verdik biz yeniden gelesiye kadar bize resimler çizmelerini istedik.


sonra okul finalleri yetmiyormuş gibi kursun sınavına girdim bide:) neyse sınavlar geride kaldı neler yapılcak planlarına gelince... :D Geçenlerde arkadaşlar klip çekmişlerdi, ee yeni bir çekim olur galası olmadan olur mu tabiki olmaz:p ee benim arkadaşlarım çılgın fikirli malum ecenin aklına geldi bu fikir ilk, bizde tabiki destekledik, hayır dicek kişiler değiliz sonuçta böyle fikirlere:D onun hazırlıklarını yapadursun ececik ve arzu bakalım şehirde neler olmuş oluyor olacak:

Lord of the Dance; mitolojik irlanda dans fantezisi olarak tanımlanıyor gösterileri... tüm dünyada 67 den fazla ülke ziyaret ederek milyonlarca seyirci tarafından izlenen bu topluluk ilk kez Türkiyeye geliyor. sadece 3 özel gösteri ile seyircileriyle buluşacaklar. 11-12-13- haziranda Maçka küçükçiftlik parkta meraklılarını bekliyor olacaklar.

meşhur ingiliz gitarist Eric Clapton istanbula geliyor. (zenci konser çok yaklaştı) Eric Clapton, Steve Winwood ile pazar akşamı dinleyicileriyle buluşacak. santral istanbulda sizde bu dinleyicilerden birisi olabilirsiniz.

TBMM kayıp çocukları araştırma komisyonu başkanı Halide İncekara, tehditler aldığını söyledi. 17şubat 2010 da kurulan komisyonun çalışmalarının birilerini rahatsız ettiği ortada. araştırmalar düzenli devam ederse çocuk kayıplarının azalacağı ya da kaybolan çocukların bulunacağı ortada...

Suudi Arabistanda ise hayat farklı devam etmiş.  Bir alışveriş merkezinde bir kadını öpen erkeğe mahkeme kararıyla 4ay hapis ve 90 kırbaç cezası verilmiş.( dünya üzerinde hala kırbaç cezaları var mı ya:S ) adamın iki yıl boyunca alışveriş merkezlerine girmeside ayrıca yasaklanmış.

bir yanda bunlar olurken Müthiş! haber sunun mehmet ali birand cuma günü haber programını bitirirken kimseye vermeyin dedi ve olanlar oldu:) herkes videoyu paylaşmaya başladı okan bayülgen medya arkasında eleştirdi vee mehmet ali birand halkan özür dilercesine! (konuşmayı bilmeyenin özrü bu kadar olur) yarın kimselere ister randevu ister başka bişey verin biz buradayız dedi...:)

az önce ise israilin hayalet uçaklar için eğitim görevlilerini geri çektiğini açıkladığını öğrendim. yardım gemilerine saldırıdan sonra kendi otaritesini kurmak için böyle çalışmalara başladı...



1 yorum: