Tog Yib

YıldızTog iş başındaydı yine. bir yıl bitti neler yaptık ne sorunlar yaşadık? seney neler yapalım sorunlarımızı naısl giderelim demek için YİB toplantısı yaptık. 2 tam gün süren toplantıda yeri geldi kendimizi eleştirdik yeri geldi güldük eğlendik, durduk düşündük önyargı nedir neden yapılır bizi yanlışlara mı yöneltiyor diye düşündük. Tüm bunları lambda da (bu toplantı için ayarladığımız ortam) yaptık. belkide toplumdan en çok önyargı gören kişilerin olduğu bir ortamdı ve tam yeriydi burası.
bu yıl üniversitemizin 100.yılı olacağından, 100yıla 100 proje kapsamında bizde katılımda bulunacağız ve okula 8 proje sunacağız bunları da konuştuk. yeni neler yapabilirzde dedik nefret suçlarıyla ilgili ulusal-uluslararası birşeyler yapmaya karar verdik.
boncuk boncuk terledik bunları yaparken:) çok zor kararlar verdiğimizden değil ama teras katta sıcağa maruz kaldığımızdan:D
seçtiğimiz sorumlular insan vücudunda uzuv veya organ bazında birşeye eşdeğer midir bunlar nedir diye düşündük, aktif-pasif, iyi-kötü katılımcılar var mıdır dedik peki buna kim karar verebiliyor neye göre kime göre...
bizim örgütlenmemizde atak katılımcılarını neye göre seçelim. Sorumluları seçelim dersek görevleri nelerdir tanımlama yapalım ve seçelim derken.. bir yib daha bitti:)
koordinatörümüz süper gönüllü meral, gönüllü sorumlumuz hazar, eğitim sorumlumuz benay, iletişim sorumlusu ben( sorumlu sapık olarak tanımlıyorum ben kendimi:P) kaynak sorumlumuzda sercan oldu. Birde konsey katılımcılarımızı belirledik birisi benim hopidik yupidik:D ve halil katılacak.
TOplantı bitti ve birazda eğlence dinlence dedik hep beraber oturmaca yaptık:)


1 yorum: